Thursday, January 06, 2011

Tahun baru

Oh baru aku perasan post last aku adalah tahun lepas..agak lama :D so post aku semalam merupakan post yang first untuk tahun ini ..so dalam erti kata lain aku tak wish lagi “Selamat tahun baru” pada blog aku ni :D ..bunyi cam lama ja last post tahun lepas uhu..walhal last year=last week :D .. pada tarikh ini weee…!
***
So dah tahun 2011, soklan sumer orang since last year ..bila nak kawen makci? Gosh!!! Takde soklan lain kah yang sesuai ditanya untuk ku..walaupun sekadar omong-omong 0 .. oh ..tapi takper aku dah standby dengan jawaban mengikut peringkat umur yang bertanya :D ..juga mengikut jantina yang bertanya ..uhu! woot!
***
So apa azam aku tahun ni? jap nak refer balik apa azam aku tahun lepas ek??? :D aku ingat lagi public speaking ujung tahun 2009 ,aku bicarakan soal azam untuk 2010 :D ..tapi berkesan kah public speaking tu pada aku ..apa azam aku ek???
>Yang terlintas di fikiran aku sekarang apa yang aku nak capai untuk tahun ni adalah..ubah attitude dow!! Contoh macam..update blog recently pless..tapi jangan la update syok sendiri..uhu ..kena buat kajian ni
Then the second, settle kan hutang, hutang kereta ka, hutang belajar ka..segala bentuk hutang la and settle kan dengan penghutang-hutang juga.. :D pemurah sangat aku ..well kena la tolong orang then insyaAllah orang pun senang tolong kita ..kan? kan? weee…!
Then kawen ker??? :D boleh dikategorikan sebagai azam ker tu??? ops bukan mohd azam ..huhu ..ok sil abaikan statement di atas..
So far tu jer yang terlintas..oh oh one more thing .. saving baaa…! Must!! Mesti kena mula menyimpan tak kisah la banyak ka sikit ka..ai dah cukup 3 tahun kan bekerja..tak pandai manage lagi ker  ..marah sambil mengetuk  meja dengan jari ~ :D
so nak post wish ni ..homemade tau! :p ..malas dah nak cari letter H :D 
-semoga ada baiknya..insyaAllah-

No comments: