Wednesday, January 05, 2011

piala AFF

salam..yeah! Alhamdullilah finally Malaysia menang untuk piala aff suzuki kali ini..aku menjadi penonton setia untuk kedua-dua final itu :D ..
uwaaa..lamanya tak post sebab agak tiada mo0d untuk mengarang post, maklum la aku kan bukan pengarang :D ..now i know why i'm not become a pengarang or penulis sebab..terlalu ikut mo0d nak menulis :D ..tak sesuai tak sesuai..mungkin sebab aku rasa aku tak pandai dalam nak mengarang walhal i have a lot of story :) ..
yer kita kena garisan pada perkataan yang tak best sebab sama erti perkataan kita adalah doa so begitu juga penulisan kita..juga adalah seperti berdoa so bila berdoa mesti kita minta yang baik-baik jer kan :)
***
oleh kerana jumaat adalah cuti yang agak mengejut PM bagi so plan aku dok rumah jer kemas rumah yang tak pernah abis, cuci baju yang hari-hari pun buat..maklum la pakai baju hari-hari kan so cuci pun kena hari-hari la :p
next saturday sesi apa pulak ek? masih sama..masih mengemas :D tak habih lagi ka makci..yo la nak berkemas sepenuhnya pun ikut mo0d gak :D ..tapi kali ini aku mengemas bahagian dapur lak like cuci dapur gas, kemas meja, cuci segala bekas yang berhabuk , hantar barang recycle pada tempat recycle..
and next sunday ..mop lantai bilik ,ruang depan, dapur..kalau isnin cuti jugak aku rasa sekali dengan tv aku cuci!  giler bosan! ah! ..nak balik johor..adess malasnyer naik bas, penat! kita jumpa cuti raya cina jer kaklong :D ..nak balik kedah..pun penat a.k.a malas dow..naik bas :D ..kalau kemudahan bas express depan rumah jer ok gak..ni adoi banyak perhentian!
***
monday..masuk keja tapi kat ofis berapa jer yang ada..sonyap sunyi ha, maklum la kan first day persekolahan so masing-masing pun amik cuti hantar anak g sekolah..anak sedara aku pun 2 orang tahun ni darjah satu..entah ler camna diorg..yang pasti tidak nangis k..dah biasa tadika..beza uniform jer..uhu
erm windunya nak jumpa diaorg..ok anak2 insyaAllah kita jumpa cuti raya cina nanti..ok!
on tuesday..yesterday lor..aku main badminton lepas kerja tu..main single, best ar..terasa seluruh anggota badan..sebelum ni main double so macam takde la sengit :D ..so semalam memang awal ler aku tidor..and tersedar awal tapi bangun lewat :p ..tak basuh baju jugak semalam..uwaa..! berbau ler rendam lama-lama..
i wish not! baru semalaman :D
***
and today..this is what happen la..uhu :D
today nak post pantai yang kelihatan d putrajaya :D

-semoga ada baiknya..insyaAllah-

No comments: