Monday, January 17, 2011

tech. update

10Jan ada 11Jan hari tu ada technology update bagi sesi pembelajaran ler, antara aktiviti yang ada di ofis kesayangan ku ini.. sesi pembelajaran kali ni berkisar technology update means Teknologi-teknologi terkini yang terdapat dalam pasaran so presenter adalah wakil-wakil vendor yang berminat..hari first ada 3 vendor dari Symantec,Hp and … (tak ingat) yang bestnya pihak dari HP ada bagi go0dy bag ..~weee…! stationary by Hp-Hewlett Packet..pink color lor.. :D
Sedikit review yang aku faham la untuk bacaan pada masa hadapan ..uhu, untuk slot pertama is about system untuk kemudahan migrasi data and slot kedua about printer and slot ketiga also same with slot pertama ..migrasi data but not really the same aplikasi system la..lain-lain company kan :D and for second day
………
Erk! Yang second day ..aku tak masuk :D ..aku tak ingat daa…uwaa..! aku inda bersalah bah.. ..aku sedar pun dah terlewat  ..takpe-takpe next time nyer la technology update 
So cukupla untuk hari ini sebagai rujukan di masa hadapan .. (syok sendiri ler plak ,ah! blog aku kan)











semoga ada baiknya, insyaAllah

No comments: