Tuesday, January 11, 2011

alkesah aku

Salam all ..hari ni nak post..post-post yang tergendala so campur-campur gak ni..tapi semua tu kesah aku..originally aku :D .. ~apa aku merepek ni?
***
Sebelum tidor tepuk bantal??? Bunyi macam pelik tapi mungkin ada benarnya..sakit tengkuk aku ni hari tu .. mengimbas balik kisah hari itu aku bukan jatuh bantal pun cuma aku rasa masa aku dalam keadaan separa sedar aku telah memalingkan kepala aku ni hingga memberi kesan kepada leher aku ni..adush sakit!! ish apa sebab la aku p pusing sampai terteleng wey?!  Dalam keadaan separa sedar tu jugak..boleh pula aku urut leher aku ni perlahan-lahan sambil dalam kepala otak ligat dok fikir..nak kena EL ker ari ni :D ..~weee..! sempat lagi tu..tapi betul baaa..sakit..tak berani nak paling mana-mana dah..statik ja kepala aku ni..tapi sebab awal pagi lagi so boleh la urat leher aku ni menyembuhkan diri :D.. so ke ofis jugak la aku hari itu, selamat cuti aku huhu ,tapi masih ada lagi kesan-kesan kesakitan tu kat ofis :D ..mungkin sebab hujan kot so urat pun jadi macam kejang maybe..lagipun sehari sebelum tu takda aktiviti luar ,takde aktiviti regang-regang badan ..uhu like today (6-1-11) I have badminton tapi entah ler ..leher aku ni cam tak stabil lagi ni .. :( 
***
oh aku main jugak ler badminton..aku kena main, sebab tak cukup pemain :D ..bunyi macam bagus jer kena main jugak :p so kitaorg main double ..ok gak permainan aku ni..kena banyak belajar lagi apatah hari tu bermain dengan pemain amatur..nice! banyak gak teknik-teknik yang dipelajari secara tak langsung..~weee..! semalam I wonder why I rasa macam lemah sikit, I mean penat, sebab nya demam dowh…uhu tak pandai jaga diri sendiri gak aku ni :p .. tapi hari ini dah sehat sepenuhnya la Alhamdullilah ..ni demam gara-gara tak basuh kepala bila terkena hujan petang pada hari-hari yang lepas..
***
Last few day..adik aku dah bagi tau tarikh untuk mengadakan hari besar beliau :p ..kenduri kawen dowh..waaa…sapu tangan la aku untuk menerima habuan ni :D .. seperti post aku sebelum ni, langkah bendul..yer dia telah melangkah bendul kat  rumah aku so kena denda! :p .. so tahun ni insyaAllah rumah aku ada kenduri la selepas hampir 7 tahun jugak la takde kenduri kawen ..uhu ..so adakah akan diikuti oleh ku??? :P poyo xoxo! ..tapi tarikh dia bagi tu menyebabkan aku kena cuti 5 hari daa..! abis cuti aku wey! Aku pun nak bercuti gak nanti..tapi tu la aku dah tanya dia ..takleh adjust sikit ka??? hm dia cakap nanti diskas len ..ada gumbira sikit di situ ~weee…! Ye la bulan 4 ni insyaAllah nak bercuti g seberang laut ni..cuti lagi! luckily cuti raya cina ni macam ngam-ngam jer ..so bercuti panjang gak la balik kampung!
***
Anak sedara aku si amri tu nangis masa hari first kat tadika ..aku tak sangka dia akan nangis ..serius kelakar!!!! Nanti balik kg aku nak sound la budak kecik tu …attitude brutal tapi dalam hati ada taman …taman bunga ros lagi :p yang abang nya tu pulak ok dah tahun satu tapi ish pandai manage duit ke budak tu :p ..ish aku ni patut nya kena bagi galakan, dorongan ka sokongan ka :p ..ini tak meng’kondem’kan  ja :D ..bukan meng’kondem’kan tapi bagi diaorg terbakar sikit ..uhu ..baru mencabar ..kuing..kuing..aku taktau la aku pura-pura terkejut, atau memang betul-betul terkejut bila kakngah aku gtau duit belanja naim ke sekolah hari-hari berapa sebab nilai tu sama dengan nilai duit belanja aku g sekolah masa sekolah menengah bro! itu termasuk tambang bas g balik tau!! ..fuyo0..! ish ish ..budak-budak sekarang ops! Kejap ..budak-budak sekarang ker taraf hidup sekarang :D ..taraf hidup sekarang dowh….aku pun rasa macam masih misteri lagi macam la dengan duit belanja aku pada masa sekolah rendah dulu sebab duit belanja aku hari-hari adalah 30posen..tu pun makan kenyang tau! maskudnya takde la rasa tak cukup makan ..siap balik sekolah bleh eksrem lagi..ops jap aku beli ke tak ek? Maklumlah rumah dekat sekolah ..terus balik kot wee…! Belum pandai merewang lagi..budak sekolah rendah la katakan, kat kampong lak tu :D .. tapi mana kan leh sama dengan budak sekolah rendah sekarang, fuyo0! advance tapi kat kampong still terkawal la :D ..ops ye ke :p hope so!!
***
hari ini tak post apa-apa pic la :D .. yang pasti semoga ada baiknya insyaAllah

No comments: