Friday, October 08, 2010

finally!!

salam khamis ..yeah finally! yeah finally i ada kelapangan masa utk memposting kat blog aku ni ..uhu..setelah almost 2 week hempas pulas menyiapkan sistem sebab almost deadline!!! ekekekkeeeee..tu ler suka sgt buat keja last minit..i mean ..awal2 minit rilek jer..alst2 minit baru kelam kelibot..tekanan gila2 tapi menjadi ..i mean setel sumer error bila bertekanan..uhu..klu tak rilek jer sebab takde tekanan..so ada tekanan ni ok gak ..tapi jgn melampau ler wey tekanan nyer kang lain yang jadi nya .. uhu .. 
so i miss a couple of day gak ni ..dah masuk bulan baru pun sekarang ..syawal last esok ..so aper cerrr after naik cuti raya ni.. 
erm byk cerrr..byk agenda :p ..
ops tgh mencoret2 ni ..ada keja lagi tak abis rupanya ..so stop kejap ler..kejap2 pun post ni disambung jugak la keesokkannya ..uhu means ari ni ..sbb yang start menaip ni semalam punya
so back to my story ..last week keja balik lambat sebab dateline lastweek :D .. so ok la bila sampe hari prensentation tu ok la..not bad .. so sekarang ni tengah tunggu feedback dari user, bos pun dah bercuti ..seminggu so buat la sorang2 keja aku..uhu ..nak kena g tempat user ni yang kurang sket ni sebab susah parking lor..kalau senang ..hari2 aku pergi ..lalalaaaaa..ye ke? :p .. 

nak letak pic kasut aku la..kasut baru ..finally tercapai juga aku nak beli kasut pattern ni..sblm ni tak jumpa, kalo jumpa pun, takda size plak ..so sekarang dah jumpa..per lagi beli terus ..so penuh dengan kesopanan ler aku berjalan kalo pakai kasut ni..hikhikhik..so ok  la ..takde la aku jalan laju..sebab ramai yang dok komplen aku jalan laju..uhu.. ok sekarang sudah tidak laju lagi malah penuh kesopanan :p 
..ops signature kena ubah uhu..atas teguran seorang kawan ..ok geng ..ubah sudah ..
nice blog kedaikita2u ..nak p berguru ngan owner nyer la ..budak ofis jugak ..uhu ..
aku ni kena pandai management and more disiplin ,baru leh berjaya ..kekadang kita ni pun bukan faham sangat dengan perangai sendiri ..adesss..!
k lah myabe cukup itu untuk ari ni..lunch ni ada date ..esok kenduri ..pastu cuti ada kawan nak turun semenanjung ..erm  macam2 hal lagi la ..nextweek jugak nak kena p user place if not today .. uwaa...!!! ..call tanya parking yang senang ..uhu.. 
so k la ..daa..ops before forget! nak teddy bear besar!! !! uwa..!!!
pakwe aku ni taknak adiahkan ker??? :(:(:(

$$--salam!!--$$

No comments: