Monday, October 25, 2010

tak sehat :(

salam ...this morning  aku kurang sehat :( .. ini semua gara-gara aku tak basuh kepala selepas kena hujan ..aku ni dah la kurang antibiotik so senang ler nak kena selsema ..ubat pun tak suka  makan ..ai...adess!
kena mula amik benda yang baik untuk kesihatan ku ini..
tak sihat aku ni di tambah dengan lenguh-lenguh badan sebab main badminton hari tu bersungguh aku melompat! uhu..diorang ni pulak mentang-mentang la aku ni kurang ketinggian asyik dok bagi tinggi ja..jenuh melompat aku! tapi aku suka :D ..mesti la main bersungguh-sungguh walaupun bukan tournemant ..lepaskan semua tenaga jangan over dah la ..uhu..
dengan badan yang kurang sihat tu ..aku still meneruskan aktiviti ku mengikut jadual (semasa sehat) so masih tak baik la jugak demam aku ni..tapi aku takleh jugak kalo memerap ja kat rumah ..aku kena kuar untuk amik angin supaya cepat sehat :D betul ker teori aku ni ..??? ayah aku cakap ..kalo demam takleh tdor jer ..kena la buat aktiviti sikit..baru peluh kuar..bila pekuh kuar baru sehat yeah! 
kalo tdor jer ..mamdom sikit! uhu ..kena rehat-rehat l a..rehat-rehat tak semestinya tdor jer..buat aktiviti jugak tapi aktiviti yag ringan-ringan la ..itu la maksud ayah ku..kalau kat kampung, dok luar amik angin ..kat bandar ja udara luar nye kurang bersih tapi kat kampung so far nyaman lagi la di beberapa kawasan :D
so hari ini nak g tempat user pun rasa tak bertenaga walaupun drive :D kalau user dok dekat-dekat sini.aku boleh pergi tapi untuk drive ke sana macam tak bertenaga lak :D ..tengokla petang sikit.. harap-harap boleh ler sebab aku nak menyiap kan sistem aku ni :((:((:((
kena makan banyak buah limau untuk selesema ni








$$--salam!!--$$

No comments: