Wednesday, October 27, 2010

badminton

salam ...wah semalam untuk kedua kali nya berjaya aku main badminton ..uhu! sebelum ni asyik ada hal jer time jadual main badminton ..uhu..so ok la i enjoy the game
walaupun dalam kondisi yang kurang sehat ..aku tetap main cuma kurang berlari and melompat! uhu.. tapi diorng asyik pukul tinggi jer...nak tak nak kena gak melompat tuk amik kalau tak ..jatuh kebelakang ataupun terlanggar net..cet! ..so ada gak la adegan melompat sikit-sikit :D .. sekejap jer main dalam 1 jam nonstop..aku ler
so next kamis..insyaAllah ..main depan rumah jer..eh bawah rumah ker depan rumah ??? :D
badan aku ni, kalau dok luar ofis..ok jer terasa sehat..bila dok dalam ofis, giler mengeletar aku..hidung pun tak selesa uwaaa...! kenapa? kenapa ofis ni sejuk amat!? uwaa..!
****
my sis call..pesan bawa beg besar..uhu ,nak bagi baju yang dia takleh pakai dah ler tu atau pun baju yang my brother in law tak luluskan hikhikhik...walaupun baju tu baju baru huhu!
bila anak kecik ni tak sumer baju fesyen leh pakai :D
nasib baik saiz sama ja..lebih-lebih kurang la still kena auter la sikit-sikit di beberapa kawasan :D :D
****
after beberapa hari yang lepas aku rasa tidak mengantuk sangat tapi hari ini aku rasa mengantuk pulak pagi ni? mungkin sebab aku kurang sehat pastu main badminton pulak..tidur pun agak lewat itu yang kurang rehat kot..sebelum ni aku tdor awal gak since demam ari tu :D
sapa la nak bagi laugh therapy kat aku ni :( ..kalau dengan laugh therapy badan kita akan menghasilkan tenaga yang bagus so ok la sikit bagi yang kurang sehat macam aku ni :( ..takde pakwe untuk menghiburkan :((:((:((:((
nak call sapa pun taktau :( call mak je cakap ngan dia..mak aku marah tak makan ubat :D ..
ala cam tak biasa hikhikhik...ala mak cam tak biasa, anak mu ini kan tak suka makan ubat :D ;;)
****
semalam lunch best! macam makan kat kedah jer menu gulai ikan nya itu ..ah sedap! menyelerakan! nak p lagi la ..tapi yang aku tengok semalam gulai tu ja yang kelihatan menyelerakan ..aku kan nak makan ikan jer, kurangkan ayam and daging ler katakan tapi sayur tak amik pun huhu..ok la pasni p cari kedai yang menyediakan sayur mengikut selera ku la.. :D ,kat tempat semalam pun banyak gak kedai makan ..takde la bosan


hm apa lagi aku nak mencoret ni :-? ..ikon-ikon ni hanya budak vf or bf(labuan slang) jer faham :p


$$--salam!!--$$

No comments: