Thursday, October 14, 2010

10.10.10

salam 10 aribulan 10 tahun 2010 ..uhu.. tapi ari ni 11.10.2010 ..so ari ni nak mencoret kisah semalam a.k.a kesah 10.10.10 .. attend wedding lerrrr...ramai org buat majlis pada 10.10.2010 .. uhu..nice date mybe..so kawan aku ni salah satu lah yang mengadakan majlis perkahwinannya pada ari semalam..boleh gitu ayat? :D itu sebelah lelaki la..kawan aku perempuan so majlis nya malam semalam a.k.a 9.10.10 ler..tapi aku tak attend walhal aku nak attend sebenarnya! :((:((:(( tapi takpe ..aku attend yang 10.10.10 nyer wedding :D ..belah lelaki pun ok ..sebab aku rasa lelaki tu dah sedia maklum dah aku ni .. :D .. 
ops to be continued ..
so ari ni dah 151010 ..:D ..ye la 121010 tu i cuti ler..kwn dr labuan dtg so bawa la dia jenjalan area2 kl n putrajaya ni ..tapi takdela jalan2 sgt..aktiviti kitaorg more lepak jer..jumpa kwn jap kat area pj n malam baru blk putrajaya ..then pagi 131010 dia fly blk labuan ..dtg kejap jer..sekadar singgah sebab dia dr johor ..family matter..
ari ni juga sistem yg aku usahakan lately ni sedang dibentangkan kepada penguna pengunanya so tunggula apa feeedback diorg..hero or zero :-ss .. 
erm ari ni aku nak letak foto ape ek..nak letak pic yg aku amik pd wedding tu ..takde lagi kat aku sumer ada kat adik aku :-? so foto apa nak letak ni? letak pic ni la.. guest what ...


so cukuplah tuk ari ni ..






$$--salam peace!!--$$

No comments: