Tuesday, October 19, 2010

ah bosan!

salam ..seperti tajuk di atas..aku agak kebosanan ari ni..there nothing left to do sebab i already finish it!!
(^_^) huhu..sekarang ni ngah menunggu respon dari user..call diorg tak berjawab plak ..meeting mungkin "..mungkin kah kita teman biasa " ops tertnyanyi lagu sheila abdul ..maklumlah minggu lepas giler karaoke ngn dak2 tu..melepaskan abis perasaan huhu..thanks to dak labuan itu yg belanja (^-^) 
selepas keja yg agak memberi tekanan pada minggu lepas ..this week ok sket la..tapi nak post ni rasa malas lak ni pun sebab dah bosan sangat kan..n ada satu foto ni aku nak letak ..tapi malas nak post tapi nak letak foto tu..apo aku ni..terlalu kurang rajin..satu habit aku yang mesti diubah!!
so aku melawan kurang kerajinan aku itu dengan mengpost ari ni.. yi haa! so boleh la aku menempel foto tu kat cni hehe..foto ni antara yang aku amik masa wedding kawan aku 10.10.10 aritu ..aku dah dapat all pic form my brader ..so ni la pic yang aku nak sangat2 masuk tu ..huhu


$$--salam peace!!--$$

No comments: