Thursday, March 03, 2011

JANGAN pandang camera!!!

asSalam!! finally, dapat gak aku nak men'join' contest..huhu so tag pada nana sebab dia la aku tau pasal contest ni ~ngeee..and nak tag jugak pada kak jun +  cik intan supaya diorg maklum and as syarat pertandingan ..huhu, aku ni bukan la ramai sangat kengkawan dalam arena blogging ni, berblogging pun sukak2 jak! + SS ..~ngaaa....tapi kalo contest yang menarik ,nak la join! i likeee....
so ni percubaan pertama aku ..aku meletakkan foto yang memang sumer pun tak pandang camera..ekekke!
so count with me..
get..
set..
go! (poyo)


there it is..thanks to watak tambahan secara tidak lansung! ~wee...
so blogger-blogger di luar sana..show me what u got!!
:p

semoga ada baiknya, insyaAllah

7 comments:

dyanzjha said...

da tg0k gambaw die..tQ join...
:)

cunndaa said...

gud luck ye

alang said...

huhu tq cik dyanzjha

alang said...
This comment has been removed by the author.
alang said...

tq cundaa...

Unknown said...

thanks Z coz sudi tag akak..kang akak nk join jugaklah!..

alang said...

huhu..yeah sila2 join..