Tuesday, March 08, 2011

frEndly Match

Ai dah lama tak mengarang nih! dok sibuk contest jak + keja yang taktau dah camna nak setel ..apa lagi la idea yang aku ada ni?? dah kering sengal!

Cuti dah apply, tiket lom beli ..arghh!! (update: dah beli der =P )

Rilek-rilek ..bertendang + bertenang ..  fuh luckily sebagai pengobat rasa di hati and emosi aku ni friendly match badminton last week aku menang :D tapi menang tipis la ,dua set, set pertama 21-16, set kedua 21-19..fuh sengit gak dalam nak mencari mata ke 21 tuh! Huh + fuh! Yang menariknya sorakan dari team sendiri ler..fuh memang gamat nih! maklum la kat ofis takleh bising-bising ,turun court jer mau bergema sampai luar court wuhu! Walhal tak sampai 20 orang pun :D ..


Tapi lepas game aku nilai balik corak permainan aku, ada peluang untuk aku smash ada tapi aku bagi bola perlahan jer kira bajet nak main net jer la ni :p.. tapi kalo aku nak main net pun boleh cuma aku kena pesongkan sikit la ke kiri ke ,ke kanan ker..baru tak dapat dibaca oleh pemain lawan tapi takpe aku berjaya menyudahkannya jugak :D ..and thanks juga pada partner aku yang memang sentiasa ada di belakang ..huhu, so dia capai mana yang aku takleh capai ..yeah! congrats to team merah! Go Go Red Team! Tapi dari permerhatian aku pihak lawan macam kurang bertenaga jer ,macam tak bagi habis jer??? Ker expectation aku tinggi sangat pada nya??? Maklum la sebelum ni aku pernah main bersama nya ,kira nak di smash jer aku yang comel lote (sekali sekala poyo) ni..erm who’s know kan tapi apa-apa pun kita kalau bermain tak kesah la training biasa ka, riadah biasa ka or true match game ka ..biarlah bermain dengan semangat kesukanan!! Baru la enjoy main..there’s no stress dude! .. ok abis bab tu..


So minggu ni aku berkursus ..so ok la tukar mo0d sikit, bertukar-tukar ilmu bersama staff yang lain and so far so go0d, beside penceramah tu pun rakan seperjuangan so takde la kekok.. =P



huhu so sebagai tatapan ku nanti-nanti ..nak menampal la foto yang disnap candid semasa game badminton berlansung..huhu

semoga ada baiknya, insyaAllah

No comments: