Monday, December 20, 2010

weekends

salam all..hari ini aku nak review pasal last weekends :p .. sebab semalam giler penat! tidor awal pastu bangun lambat..itu menunjukkan penat ler kan :D ..ok tak teori aku..boleh pakai?
so on saturday pergi joging at depan pIcc..not bad la..joging dalam erti kata yang sebenar :p
lepas tu balik rumah siap-siap nak g kenduri kawen ..then petang itu ,lepak kat rumah sambil mencuci baju, malam nyer pulak makan kat luar so seperti malam sebelumnya..tidor rumah kawan..bukannyer per kurang keberanian dok sorang kat rumah kalau semua orang balik kg :D ..
so pagi ahad..aktiviti larian 1koperasi kat kl..tapi dek kerna tinggal..aku tak pergi la..uwaaa...! taktau jalan camner nak pergi sorang..yang diorg tu pun sengal , nak kejar aper la sampe ditinggal nya aku! huh! sengal! memang dasar takleh janji takleh percaya nih! geramnya!!
so tak dapat lari 7km ..aku lari depan rumah aku tu dalam hujan yang rintik-rintik ..ok la tu ..melepaskan kekesalan and kempunan hendak berlari 7km :( ..
so lepas tu balik rumah..ngantuk sangat..TIDOR!! maklum la bangun awal pagi tapi kena tinggal jugak!
so petang tu kawan aku ajak g sepang! oh yeah! tengok hubby dier ride ..so per lagi aku..ok la ON!
tengok dari dekat tu!
tapi yang tak bestnya ..sedih! kamera aku tak bawa daa..takper nextime aku g ..sesi bergambar lak!
ops ternampak fizo ..ala artis tu ,dia kan memang bawa motor besar..
so hari ni nak letak foto sepang ler..aku goggle jak..foto valentino rossi..lebih  kurang ini ler aku menengok semalam :p









$$--salam!!--$$

No comments: