Friday, December 17, 2010

tahyul

salam jumaat to my blog..oleh kerana semalam tak post so hari ini mesti post..
berkisarkan tajuk seperti di atas, hari rabu lepas, aku pergi menonton kat skrin besar dalam dewan cerita Hantu kak limah balik kampung, so seperti apa yang aku baca pasal cerita ni sebelum aku masuk panggung..memang benar la cerita ini memang anti tahyul..huhu, and serius kelakar..sampai mau gelak angkat kaki tetapi memandang ianya kawasan awam ..jadi takde la sampai nak angkat kaki ..angkat tangan jer pegang popcorn kuat takut terlepas ke depan ..huhu, aku ini kalau nak masuk panggung, cerita yang terpilih jer..takde la kaki panggung uhu...kaki tv jerk..
so aku tak nak review kisah tu kerana ianya boleh didapati di blog-blog lain..


last-last week on Wednesday also (ladies day :p )aku layan Ngankung..ini memang gelak takde kontrol :p tapi still cun ler :D .. aku tengok cerita ni pun sebab sam shaheizy berlakon ...tu jer, :p ..tahun depan pun ada lagi cerita sam berlakon so mungkin aku menyerbu panggung lagi :p .. ye ke? uhu..
rasanya filem ni membuat kutipan yang banyak sebab sam shaheizy berlakon kot ..adakah???
sam shaheizy ni dapat watak serius pun ..bagi penonton tetap nak gelak ..semua cerita dia dah jadi cerita kelakar cerita komedi ..ok la tu, itu bermakna watak komedi yang dia bawa pada cerita adnan sempit tu menjadi uhu..aku pun tak tengok lagi cerita adnan tu .. uhu, nanti la minta kat adik aku


****
minggu ini buat dokumentasi sistem jer..quite susah jugak tapi dah selalu buat maka pandai lah ia


****
so hari ini aku nak post gambar kain dari sarawak untuk tontonan my sist, kawan aku pergi bercuti so order ler as a buah tangan :p , boleh ker? 
terubuk masin pun ader ni tapi tak datang pulak orang yang order tu ..aku dah bawak ni ker ofis , kena balik semula la :( .. nest week ler akak ek.. :p








$$--salam!!--$$

No comments: