Wednesday, December 15, 2010

ads Nuffnang

salam all..actually not in the mo0d to post ..but then ok la ..sikit-sikit nyer alkesah .. 
so ari ni finally! add daftar jugak aku kat nuffnang nyer ads :D ..walaupun blog takde pembaca sangat but then ok apa ..cuba kan ..better cuba daripada tak buat kan? do you agree? :D
so aper yang aku nak kesah kan ari ni pasal ads la..ini atas pandangan aku la ..pandangan peribadi,
sebenarnya agak lama jugak aku nak daftar kat nuffnang ni sebab nuffnang adalah komuniti blog pengiklanan yang terbesar kat malaysia ni..beside aku pun dah lama ada blog cuma tak publish jer atas alasan :-
--blog aku biasa-biasa jer just coretan peribadi yang tak sangat peribadi untuk koleksi pada masa hadapan :D
--pengarangan aku ni pun aku rasa macam tak memenuhi piawaian pun :p .. ok la ..akan ku perbaiki dari semasa ke semasa..mesti la ada peningkatan 
--sebelum ini takde aktiviti - aktiviti untuk di coretkan
itu dulu ..now ..different :p
so sekarang aku rasa aku quite a lot of activities, so why not :D ..di samping mengasah bakat aku dalam penulisan ..oh sebelum ni agak fail walhal banyak benda dalam kepala otak aku ni nak kuar..penuh ni ..full!
tak senang duduk bro!
so aku lepaskan kat sini la ... 
kerja aku pun almost depan pc jer..! ~nak nangis ker nak gelak ngn statement aku ni? (T_T) 
****
ini post appending aku ..huhu.. so Alhamdullilah aku berjaya post nyer hari ini!! oh yeah! ..so nak masuk pic ni la today..which takde kena mengena pun ngn post ni ..uhu..
uhu..selamat dicuci oleh aku!!











$$--salam!!--$$

No comments: