Thursday, December 23, 2010

engagement

uh...title takleh blah! :p .. nope! i was thinking ..cincin tunang kena murah ker? xcusme!! huh! sapa yang buat rule tu ..cet!
alasan nye kalau pertunangan tu tak berakhir ke jinjang pelamin , takde la rasa sangat nak halalkan jak ...ternganga mulut aku dengan statement ni..menunjukkan betapa sengai nya reason tuh..huh!
tapi tu reason orang-orang yang tertentu maybe..lain orang lain reason kan? hope so :(
kalau dah betul sayang mestila bagi yang terbaik kan? kata sayang ..nak berkira jugak ..betulkah sayang??? :p
takpe..just abaikan kesah tu..boleh google jak kalau nak tau lebih lanjut pasal pertunangan nyer kesah ni


kefahaman aku .. di ulang kefahaman aku and mungkin jugak itu yang aku nak faham -pertunangan ni just tuk kenal hati budi jak.. :p..so tak perlula nak besar-besarkan, tak bermaksud ada niat untuk putuskan ..ini kan macam kesah-kesah orang dulu.. orang sekarang kan dah advance tapi agama still the same..the rule is there..pun begitu jangan ingat dah takde orang yang macam ni ..attitude manusia ni macam-macam ada..nda boleh dijangka


berbalik pada cincin tunang tu..murah disini bukan bermaksud murah yang amat sangat ..kira murah pada cincin untuk akad nanti ..tu jer ..g pun emas sekarang mahal la ..so boleh invest tak pada emas?? :D
sesungguhnya aku memang tak tau hal-hal emas ni.. :D ..
~bajet tak mata duitan ler tu~ ..tapi memang  betul la..emak aku tak pernah ajar lak hal-hal emas ni..biasala keluarga sederhana ~ i lurve my family!!!


nak post pic ni..amik kat page http://elegantajewelry.com/tag/engagement-rings/
nice kan..




-semoga ada baiknya..insyaAllah-

No comments: