Wednesday, June 29, 2011

Minggu yang Tough

Assalam ok sebelum nak post yang baru better aku selesaikan dulu last last week nyer draft ni :D, lagipun agak bersesuaian dengan apa aku nak alkesah ni.

last week adalah minggu yang agak tough jugak bagi aku :D ,sebab kursus di luar jabatan, kursus pulak team building bukan kursus attend kelas yer :D ..so aktiviti team building tu memang best la! Outdoor nyer ..i like! we have jungle tracking sebab memang dikelilingi bukit pun penempatan kitaorang tu, drive nak ke sana pun mencabar gak bersama kereta comel ku itu walapun mengambil masa lebih kurang 30 minit jak dari ofis aku huhu..kursus bertempat di lenggeng N9 kawasan Bukit Belau dan kebun sayur :D ..Dato Fadhilah Kamsah nyer tempat. Yang pasti atas bukit tu kalau kitaorang sesat boleh sampe 3 tempat tau mengikut arah utara timur dan barat :D .iaitu, pahang, N9 and selangor..ha kira sempadan la bukit tu ,tu yang menarik tu :D ..then selain jungle tracking we have paintball game, berakit,Xplorace and tidak lupa juga malam citrawarna + BBQ ..jadual yang padat bersama masa yang singkat, 3 hari ok la tu.

Then 2 hari masuk ofis weekend tu pulak naik cameron masuk perkampungan orang asli yang memang mencabar kira 4x4 nyer pengangkutan jer yang boleh masuk. Next post aku alkesah program pertama aku as volunteer..best! (thumbs up).

And hasil dari aktiviti-aktiviti itu aku kena hantar dobi der baju aku(kat rumah tak guna mesin basuh) :D ..tapi aku tak suka antar dobi tak best so kawan aku cakap ada dobi self servis nyer..wah menarik! nak try la :D self service sampe sabun pun sendiri der..hik..hik..ahaks! so setel pakaian aku.

itu last week,this week masuk ofis kena tegur dengan pegawai sebab pergi kursus tak maklum padanya :D (padan muka aku), ala aku pun last minit der, ganti orang jer :D so per lagi buat kerja! buat kerja! satu isu lagi tak settle ni ..uwaaa!!!.Huh minggu yang panjang dah mencabar =P

Weekend this week pun padat gak ,attend kursus kawen(blushing sekejap). Hari jumaat tu ada aktiviti kat ofis sehingga pagi sabtu then aku sambung kelas fardu ain then sambung kursus, nasik baik la kursus tu start tengahari. So keputusan aku untuk mencuci baju di self service sangat betul =P ,maklum la weekend padat (poyo sekejap).

w0ot! setakat ni la dulu yer..so see in next week a.k.a post

semoga ada baiknya, insyaAllah

No comments: