Monday, June 06, 2011

Isu yang belum selesai

Assalam readers..yeah sebelum bercuti seminggu aku nak post la heheh..so just nak mencanangkan :D satu lagi isu belum selesai der..oh programming (-_-)! , anyone? help me!! ..

Hari itu dalam pencarian @google aku terjumpa la satu blog yang menceritakan betapa sukanya dia buat program by PHP :D ..suka aku! so aku pun follow la tapi dia bukan cerita pun pasal hal-hal berkaitan PHP :( so tak leh nk buat sumber rujukan =P ..nak tanya, segan ..oh! tersesat jalan la wey kalau segan! but then kalau dalam keadaan sesat yang betul di jalanraya atau mencari sesuatu kawasan, aku akan tanya..iya inda pernah segan meh tanya jalan :D ..keadaan lain ja agak segan maklum la dalam aku nya pola nombor pun takde no 2 means pendiam, menyendiri (lebih kurang la) so yes i'm shy-shy girl (siyes poyo!) ('',) ..

~~itu last week nyer post yang tidak sempat di~publish~kan :D ..so Today aku dah masuk ofis after one week holiday and still the same, isu masih lagi belum selesai..any ideas?
macam mana aku nak kuarkan table yang membandingkan antara 2 field ek? ek?? nak calculate net lagi wey!?

Ok mari kita mencuba lagi dan lagi dan lagi serta lagi ..so chaiyok!

semoga ada baiknya, insyaAllah

No comments: