Tuesday, September 21, 2010

tak jadi bridesmaid :(


aku post pic ni sebab aku tak jadi bridesmaid dia :D ..lagipun dia tak memerlukannya :( merangkap kwn aku ni bermaksud geng 4org kitaorg tinggal aku sorang jer yg single ;;)
ketiga2 geng aku tu sumer is married, tiga2 tahun ni plak tu!!! huwaaa..!!! :((:(( selang 3bln jer masing2 :((:((

menjadi misteri bln 12 nnt..mungkinkah?
but where is my prince charming a.k.a mr right??? :-?
aku fikir aku mungkin tak pergi majlis ni..maklum la bawa ati :p ..gpun aku dah gtau dia xnak attend majlis dia :D dan aku rasa dia tak kesah pun ~lalalaaaa....
sedih gak rasa sbb aku taktau satu apa pun about her wedding matter..konon merajuk la tu..poyo aku!
ops ini citer lastweek..off story ,mau citer today nyer story..
aktiviti ku ari ni as usually, akak depan bawa kueh ,..per lagi sila makan ler :D..
satu error jer lagi nih sistem aku ni!! gi mana ini??? 
ari ni makan nasi lewat ler aku ..takpe pekena nasi ayam pendang la nnt ptg..yiha!
wah! pas ni blog aku mesti mau post pic nyer..lama dah mau uat gini bahhh...
ops mau sambung uat kija ..daaaa....
ish penat aku dok post ni ..await yg jadi tak elok ..ada space berbagai??? [-(
$$--salam peace!!--$$


No comments: