Wednesday, September 22, 2010

eni's wedding

baru aku terperasan :D ..dlm dok mencoret2 ni ..alkesah eni nyer wedding lom tercoret la..ini inda adil baginya
tkah sudah ..pna pun sudah ..so its her time
as another wedding..i attend la , vip guest ni ..huhu..tapi takde la guest sgt sebb ramai kwn dia yg attend,
i just mengahdirkan diri pada ari sblm kenduri..ish agak awal pagila aku dah terpajak kat rumah dia tu..sampe ayah dia tanya "eh balik bila" 'baru sampe pagi ni' dialog ku..kelihatan terkejut guru besar itu..terharu kot :p :D
tapi aku tak buat apa2 pun tgk mak n dia jer buat keja :d ..abih aku inda tahu bah apa mau buat..inda diberitahu ~lalalaa...kejap jer dok ,tak lama pun ..pastu blk rumah, ptg tu dtg laie tapi tak ingat lak naper aku g uhu..mlm tu jugak housemate kwn aku tu sampe so aku tak jadi la tdor walaupun diajak kwn ku itu..saje taknak meramaikan 
so pagi kenduri aku dtg awal gak la..dlm kul11 kot :D ..pastu p makeup2 pengantin ler bkn aku..
sampe jer dah ada 2 3 pengantin ler..nk makeup jugak la tu ..so menunggu ler..tapi oleh kerana rumah ku dekat jer dan pengantin pun ramai pengapit a.k.a teman2 ..aku amik keputusan blk la..tapi adik ku ajak g rumah kwn dia..so aku xblk ..lepak jap rumah kwn adik, aku terus g masjid..yeah! sumer dah sampe ni ..yg pasti aku enterframe abis kat sebelah pengantin tanpa bagi can pada org len huhu..muahmuhaahhaaa..!
adik aku bkn main happy lagi sbb tak pernah enterframe :)):))..sbb rasa cam artis lak cameraman amik gambar
mmg masuk pun pic aku ngn adik aku :)):)):)) giles! terbaek!! thanks to eni n cameraman
itu akad ..pastu tukar persalinan..menyambut..dalam kul 4 camtu gak la..ai ramai betul pengantin ari tu so nk makeup mmg kena ikut giliran ..uhu itu yg lama tuh..
pas akad tu kitaorg p mkn ler..pengantin lom sampe, nk jadi pengapit pun ..kelihatan dimeja mkn takde krusi tuk pengapit so takyah la ;));)) eni inda kesah kan :D so ader la cousin nyer jadi pengapit bidan terjun so akibatnyer mmg pengapit tgk jer diorng mkn..kan dah kata ~laalalaaa..takper cousin nyer tu dah mkn uhu! yeke? pandai aku buat citer :D
so pengantin masuk dlm rumah tuk sesi bergambar..lip lap lip lap..i pun nk blk la..nk uat per stay lagi idak walaupun eni tak bagi :d...'takpe eni nnt mlm i dtg'
so mlm tu dtg lagi aku kerumah nya ..masuk jer terus g jumpa mak eni 'makcik dah byk kali dtg ni takpe tak :D' mak ckp "la takpe la terima kasih la" :D terbaek!
mlm tu tkah pun dtg ngn mak dia mak buyung(tmah) n husband pun dtg ..dah selamat bersalin pun tmah beberapa bln yg lepas(baby boy)eni nyer kesah ni bln 6 :D bln 6 tak post apa..bz kenduri uhu..
yg pasti family "hang dok sbuk p kenduri kwn2,hang tu bila lagi" n "dok g kenduri kwn..depa nnt xtau la nk mai ka dak kenduri hang" erm tak kesah la apa komen family ku yg pasti diorg takde niat apa2 just sekadar membakar aku cet!
last but not least kenduri belah laki eni pun aku attend :D dah berkesempatan terluang aku attend la ..kali ni ngn pna @negeri9 ..esok la plak kesah @ n9 tuh! 
penat udah aku ini menaip so daaa....zasss...
$$--salam peace!!--$$

No comments: