Wednesday, September 01, 2010

dah nak mood raya :)

salam all to me :p .. blog aku kan ..suka hati lah! so ari ni aku blk lewat sbb jumaat ni ada meeting :((:(( so kena setelkan aku nyer sistem ni :( .. mcm2 plak user minta disaat2 akhir ni..sampe buntu + pening aku n sa ku mencari jln penyelesaian ..takat jam ni, ni jer yg aku termampu :( .. nk blk skrg jln tgh jem..waktu kemuncak ni so tu yg boleh post sebarang dua perkataan ni :p .. dua ke??? ratus perkataan ni.. 
esok aku ada kursus "laugh therapy" something nice right? ..so esok tak sentuh la sistem ni..present jer la apa yg ada ni aiii...[-( .. so nextweek blk kg! yeah!! minggu ni kat ofis sumer dah mo0d raya ..aku jer nk kena p meeting [-([-( .. pastu blk kg antara org2 yg last lak tu :( .. tapi takpe ..ati ku tetap best! moga perjalanan ku selamat pergi dan balik ..Amin Ya RobalAlamin..
so raya ni nk g raya rumah sapa ek ??? member sumer dah kawin ..so beraya ngn laki la diorng ..takpe aku p beraya lak kat rumah calon2 ..kahkahkah! cam byk jerk .. :p
erm dah bleh beransur kot dah ni..ok daaa.....
$$--salam peace!!--$$

No comments: