Monday, November 29, 2010

wedding story

salam mood nak kawen ..ops ..salam ..demam kenduri kawen ..itu la maksud sebenarnya ..lalalalaaa...ye la sekarang kan musim cuti sekolah so banyak la jemputan kenduri kawen ..last year kenduri kawan-kawan sekolah rendah and kawan-kawan sek men ..tahun ni kenduri kawan-kawan kamceng! uwaaa...! menangis ku kena tinggal : .. nak buat camna jodoh diorg sampe dulu kan ..mungkin diorg dah bersedia tak macam aku belom bersedia lagi sebab tu belom sampe seru .. (ayat tenangkan hati) :p .. tapi tahun ni kenduri kawen memang agak memberi kesan jugak la pada aku :(
tapi aku terima seadanya and happy for them of course! ..when its my turn ?? .. ops don't u ever ask..it will come when its time ..oh yeah! .. seperti last post ..adik aku pun dah langkah bendul so camna? tahun ni memang agak mengangu emosi :D ..but still in control la..orang-orang kampung (yang bertandang ker rumah) pun dok tanya ..bila lagi.. bila lagi.. aiii..!
mak pun tanya jugak..ayah pun! ayark!! .. rumah lak tengah renovate so ramai ler yang beranggapan ..nak buat kenduri ker??? ..sebenarnya takde kena mengena pun renovate rumah tu dengan nak buat kenduri kawen ..rumah tu memang dalam perancangan nak renovate pun .. kita hanya merancang Allah yang menentukan :)
so aku pun menampal beberapa keping gambar yang aku snap masa p kenduri kawen kawan-kawan aku ..ada la 2 3 keping ..so far aku rasa aku g tu aku akan snak gambar ..ops adala tertingal sorang dua..time tu tak bawa kamera la tuh! .. oh rugi ..takde bukti lak kehadiran ku ..uhu!
tapi takper..akan ku find out jugak gambar kawen kawan ku yang aku tak snap masa attend wedding nyer ..:D :D ..mestila kena ada bukti kedatangan :) :p.. walapun tak snap bersama ~lalalaaa.. yang aku attend jer la ,yang tak attend aku tak letak ..tak aci sebab aku memang tak attend majlis nya ..mesti jujur maaaa.... :D
****
mencelah sekejap ..hujan lagi d kawasan aku mencari rezeki so akan mengakibat kan kesejukan yang teramat sangat ..tak selesa la ,buat keja pun tak best ..lalalaaa...
apa-apa pun hujan tu rahmat..bersyukur Allah masih turunkan rahmat pada manusia yang tak sedar diri ni..but not all la..insyaAllah .. so anda yang mana satu ..yang all ka not all ka ?? :D .. aku??? ..lalalalaaa...
tepuk dada tanya iman..
lebat dan laju nya angin berserta hujan kuat! payung lak terlupa nak amik..tadi dah teringat pastu missed plak! adess..!
nak post foto yang aku snap masa pengantin ngah bersiap





$$--salam!!--$$

No comments: