Thursday, September 03, 2009

feel better

tajuk tu memberitahu bahawa kepala aku dah ok arini, dah tak sakit lagi..
ptg baru rasa nk post ni, tadi main game, gila! semua jenis aku dah main, sampai ptg ni dah boring ..
huhu..sementara tak sibuk ni bleh la layan..sekali dah dpt sistem...fuh! tgk emel pun tak sempat!
jgn kata nk post ni! lagi la!
ish..ish..
kerja..kerja..
makan gajiii...gitu lerr..
so takder aper nk citer la, oh! ptg ni gerak awal..nak masak!
hahahaa...yeker? tapi singgah dulu la depan tu, nengok lauk aper yg best! klu ok takyah masak dah!
yeah..yeah..
kena buat bajet ni..lama dah xbuat ni..
so nnt g shopping xder la dok pikir..nk beli apa..nak beli apa..last2..apa pun xbeli
kena list ni..senang utk buat keputusan , kena nyatakan tempat skali ni, juadah pun kena set jugak ..tak la nnt pening kepala
dah la byk benda yg aku dok fikir, ..tak tertanggung rasanya oleh badan ku yang kecik ni..hmm..
nk kena elak suka buat kerja berulang2 kali..aku la tu!
aiya!
tak manage langsung! entah la, aku cepat konfius! terlalu memikir kan..dari hal sekecik-kecik nya hinggalah sebesar2nya
apa yang diniatkan tu tak sampai..sometime kwn2 pun tak support, nk kena buat camna lagi? tak faham aku
hm mula la picit kepala ni..
kena ada transfomasi ni, kena berani! tak salah buat baik, biar la apa org nk fikir..Allah itu maha Mengetahui

yang baik dari Allah dan yang buruk tu dari diri sendiri la

thanks to me!  ^_^
--salam peace!!--

No comments: