Friday, September 04, 2009

facebook

welll for the first time..i dah terjebak ngan what we call that hah? erm..ala konon2 ada diari kat internet, bknnyer per..utk contact ngn member2 lama..klu jumpa, bkn utk post gambar..huhu
so ok la pada permulaannya ni.. ermmm...looks like ok
but still cannot compete with this blog, my blog, my e-diary..ngeh..ngeh...
ahad ni insyaAllah g tinted kreta..nk blk kg beraya wey...
esk da mkn2 ngn geng induksi..kat ner? tak tau lagi..nnt diorg roger2 n out! huhu
ari ni takder citer, debat ngn bf lagi laa..cerewet sgt ker aku ni? ah tak kira! thats what bf for! huh!
msj masuk ar! alamak tetiba jadi confuse! erm apa ni?! argh!...
sabar..sabar z..bertenang..ish..ish..
aku sebenarnya tak kisah pun mcmmn hubby aku nnt, tapi Alhamdullillah la klu dpt yg "pakej" ngeh..ye la aku pun bukan sempurna sgt utk memilih..dan aku bukanlah wanita materialistik,yg akan tinggalkan bf bila jumpa yg lebih lagi..
aku bukanlah camtu..kita semua ada prasaan beb! klu aku wat camtu..aku rasa aku xleh terima bila org buat camtu kat aku
cannot! i cant face that!  oh...xleh trima..uwaa..uwaa..
setiap kita ni bukannya sempurna..so kenala terima kelemahan org len gak , utk org len terima kelemahan kita
tapi kita juga perlulah berubah sekiranya benda tu xmembantu pun dlm kehidupan, hubungan kita
i mean berubah ke arah kebaikkan..semua org dpt faedah..its ok to changed..
yg mn kelemahan2 kita yg boleh/perlu di ubah tu ubah la..utk kebaikkan diri sendiri dan org sekeliling..bkn sbb sapa2 yg suruh..utk diri sendiri jugak..
hmm...
--salam peace!!--

No comments: