Tuesday, September 01, 2009

balik dari cuti merdeka

salam..
today lewat lorr masuk ofis, bas bertolak dari kn dlm area klu 1030pm camtu la (jam aku)..pastu ingat g pendang tapi masuk lostaq lak..ingatkan terus gerak g kl! masuk pendang lak..cess!!
ni akan melambatkan perjalanan ku ini..then gerak g kl...dlm kul 2am gitu, bas behenti kat..? xtau la terjaga dari tidor,xder signboard lak nk baca..ngeh..ngeh..dgr driver tu ckp dlm 10min je bhnti..aku dok depan lorr..
tapi driver tu mmg ckp slow pun..so ok la mgkin bkn nk sahur lagi,aku pun xturun la..tapi rame gak yg turun, g toilet lor..pastu ada sorang kwn ni, tanya ..xturun ker? (sms ler) ckp ngan dier (sms gak) nk turun jap g la..pastu dia rply "jap g mn behenti dah" ek eleh..yerker..so turun la, g toilet pastu lepak2 kat luar tu, driver tu tunggu kitaorg jer..huhu, kitaorg naik terus jln..aku rasakan dier nk bhnti kejap jer..tapi kitaorg amik ms hampir 1/2 jam..ish..ish..tak prihatin betul kitaorg ni dan akibatnyer kitaorg lmbt sampai kl..sbb kul 5am tu dia behenti lagi..sahur..sahur..katanya..yg ni kuat (driver len plak) so ada yg turun..ada yg xturun, aku mrajuk ngn kwn tu, naik bas mkn karipap! huh! ingat nk mkn mee gorang ker, nasi ker..ces betul!
potong selera ku,
pastu sampai kl hampir kul 630am..wey aku kerja masuk kul 8am!! ada org nk antar..ok la tu kan, naik MEX insyaAllah xjem..sekali g jelatek daa..ingat nk antar dari pudu..! argh!! pastu nek train patah balik
g kl sentral..sbb rasanya akan lmbt, org yg nk jemput baru bgn tidor..huh! so sampai kl sentral kul 730++ so
i miss train 730..so kena tunggu la train kul8! punch kad merah la ni
so sampai ofis..mmg lewat! argh!
yeah..yeah..arini nk g pasar ramadhan, finally almost 11day i was fasting. arini berkesempatan g pasar ramadhan @ pjaya, arini selasa so pasar ramadhan + pasar tani..hohooo...musti jammed!
apa2 ja la..gua totap nk g! huh! thanks to kak su sbb sudi toman eden ni haa..ala dio tak kisoh punyorr..
peace!
after what happen this morning, i know i still not good enough to be a leader, not confident, easy to get confuse, do not dare to actions! like to take actions twice!
think yourself k! think yourself! become a selfish sometime! but how could i?  be a smart and a nice girl..ok?
^_^

--salam peace!!--

No comments: