Wednesday, April 28, 2010

salam april

salam my readers hihi..sprti biasa aku agak terkilan plus kecewa sbb aku masih lagi tak mampu nk post hari2 blog ni ,i mean update hari2.. entah la nk kata sibuk tak jugak tapi sbb aku tak ingat jer..kira mcm tak perasan la belum on blog :) .. bila teringat takda mo0d plak ..ai mcm2 , tak fokus macam mana nak berjaya ni ???
so today hampir ujung bulan 4 so means hampir sebulan la tak update and hasil nya? ..mmg byk citer la hahahahha!
meng edit post yang lepas..sbb tak send lagi ..hahaha! aku sebenarnya sibok dok layan vf jak..lalalalaaaa...klu dah on vf, sibok dok ber sb la ..sabtu lepas g main boling n kalaoke ngan budak2 vf ..happening gak! 
so next plan nk naik genting sesama lak ..tapi xsure lagi aku join ke tak ..lalalaaa...sbb nya ..entah ..belum ada sebab .. huhu..
skrg ni ngah setelkan keja2 admin tuk full settlement n apply kad kredit for iphone promosi ..lalalaaaa..nk pakai blakberry tapi balckberry tak cantik ..ish mmg tak cantik la ..tak nmpk feminine huhu...nk g survey blackberry yg cantik! ada tak ???
nk juga akaun sspn rm500 percuma tu tapi cmna nk push BSN ni ..uwaaa...!!! 
$$--salam peace!!--$$

No comments: