Friday, April 30, 2010

last april

salam .. so ari ni last day in april and sepanjang april ni 2kali ja aku post ...uwaaaa...!!!
macam hal yg berlaku, kekadang aku ni memang tak berjaya lagi untuk mendisiplinkan diri ..oh sampai bilakah ..macam mana mahu berjaya ni ..tidak fokus! 
aku yakin boleh berjaya tapi kena ada tindakan baru la sesuatu benda tu akan boleh direalisasikan ..oh TUHAN  tolonglah hamba Mu ini .. aku hanya insan biasa yang banyak kelemahan nya .."yang Berkuasa tolong la hamba ..bukalah pintu sedar lah agar sempurna " bait-bait lagu mencari dari giegiel dan wahida yang aku dengar waktu menaip post ni ..
aku dalam kebuntuan ..adakah bidang itu tidak sesuai bagi ku tapi kenapa?? apa yang sebenarnya aku boleh buat?? sebenarnnya bukan soal aku boleh buat ke tidak tetapi soal nya aku dah buat ke belum ?? uwaaa...!!!
terlalu banyak berfikir juga tidak bagus, mungkin kena tahu pada tempat dan waktu yang sepatutnya untuk berfikir n tidak berfikir to0 much ..aku juga style buat keja separuh ja ..makan pun separuh ja ..bila nak dah abis kan ..aku berhenti sepatutnya aku habiskan jgn di biarkan walaupun dah kenyang aku harus melawan perasaan itu sebab ada sket ja lagi untuk dihabiskan waima makan or tindakan aku dlm seharian 
aku kena bersunguh2 ..kalo bukan untuk diri sendiri , buat lah untuk org lain walaupun aku rasa aku la yang banyak berkorban untuk orang lain ternyata aku silap
bagila aku kekuatan !! kekuatan untuk bertindak! aku tidak mahu melepas peluang yang datang sebab dah banyak peluang yang aku lepaskan! sia sia sahaja! 
aku kecewa dengan perbuatan ku itu ..tunjukkan lah jalan kepada ku yang Maha Esa hanya kepada Engkau aku pohon ..
$$--salam peace!!--$$

No comments: