Monday, February 21, 2011

Kerja Aku

salam all, mungkin belom terlambat, salam Maulidur Rasul..ini ayat untuk posting seminggu lepas! :D for this year Malaysian goverment mengistiharkan 1 Malaysia 1 Ummah, aku taknak komen apa pasal tema sebab aku bukan pihak yang layak untuk komen :D ..belum cukup ilmu di dada..

so hari ini aku nak post kesinambungan dari post beberapa ari yang lepas (T_T)!. Sepatut nya beberapa ari yang lepas ada 2 post tapi kekangan kerja membuatkan aku tak berjaya merealisasikan nya (~alasan + merepek lagi~)

wah! esok weekend!! gi mana ini?! lom mencoret apa-apa lagi ni! (14:28 pm 18 feb 2011)


~today(21-2-2011)
ok then, nak menaip pasal kerja aku la, kerja yang aku sayangi,cara aku mencari rezeki..
~(11:45 am 21 feb 2011) argh!! tak mencoret jugak last week! uh! emosi yang bercampur-campur..arghh!!
sila berpijak di bumi yang nyata!! dush! dush! dush!!..
my job..i love my job..how ever its hard..uh i like! thumbs up!! (*_*) .. :D (^_^)!

after graduate, aku kerja sebentar kat bank :D ..customer services dowh..then kerja kilang! kat BM, sekejap gak pastu kerja kat tadika as a assistant kitchen! pastu naik pangkat sket..cikgu komputer ~weee...(",) tapi sekejap jugak sebab dapat better offer kan kat tempat lain :p and kali ni insyaAllah lama la sebab permanent..yang sebelum ni aku kontrak jak sebab tu kejap-kejap..kuikuikui..

sekarang kerja aku memang kena dengan course aku masa aku belajar, tak macam kerja sebelum ni..memang jauh panggang dari api..tapi masa jadi cikgu komputer tu memang panggang atas api la :D ..baru la masak bila panggang atas api..huhu


so sekarang hampir 4tahun kerja ni..Alhamullilah, susah payah kerja ni aku hadapi nya dengan cara yang positif kekadang tersasar gak emosi..hikhikhik tapi lama-lama semakin ok der..dalam mencari jalan penyelesaian, much better than before la ,ok la ada peningkatan dari takde kan..tahniah pada diri ku ini! syabas bette!! :p ~versi hindustan!

walaupun hari ni seakan takde mo0d nak buat kerja..tapi aku berjaya siapkan dua tiga perkara..means ada peningkatan la..wuhuu! tahniah kepada ku!
tu seakan takde mo0d..cuba bayangkan kalau aku ber'm0od' :p pasti ada banyak peningkatan! oh yeah! ..muahhahahaaa..!

setel satu..ada banyak lagi, uwaa...! kerja! kerja! ..buat kerja!


hari ni nak paste gambar pastel color la..i like! nampak suci and nice,soft + sopan! :p



semoga ada baiknya, insyaAllah

No comments: