Thursday, June 09, 2011

Tazkirah

Assalam hari ni nak bersharing tazkirah la, terjumpa kat wall fb kawan aku so sharing is caring :D ..
alkesah Unta
and info lain jugak tadi yang aku terjumpa+baca ada banyak faedah sekiranya kita mengamalkan bacaan al Mathurat or ayat-ayat al-Quran lain, seperti yang kita sedia maklum kan but sometime kita ni manusia nak kena sentiasa diingatkan so aku pun nak mengingatkan diri aku sendiri jugak lah ni beside al Mathurat ade je depan mata aku ni..tak baca pun, oh sedihnya aku..insyaAllah lepas ni pandang-pandang, jeling-jeling..and kalau korang perasaan kan selama peristiwa yang baik yang berlaku pada kita (sometime kita tak perasan) adalah disebabkan kita mengamalkan ayat al Quran, insyaAllah Alhamdullilah so selalu la beramal dengan ayat-ayat al Quran , semua pun punya faedah masing-masing yang sangat membantu kita dalam menghadapi perjalanan hidup ini, insyaAllah.

Ops hari ayat macam skema sikit :D .. ok that sharing for today.



semoga ada baiknya, insyaAllah

No comments: